Customer Success Manager (2 vacantes) Empleados de servicios de informacion al cliente - Empleados y empleadas de servicio al cliente, ventanillas etc.

DATOS DE CONTACTO

Empresa:
ODILO
Actividad económica:
Servicios personales de educación
Descripción de la Empresa:
Somos ODILO: una scale-up de rápido crecimiento con la misión de democratizar el acceso a la educación en el mundo al hacer que el contenido digital de la más alta calidad sea accesible para todos y crear soluciones de datos inteligentes para mejorar las habilidades de alfabetización y pensamiento.

DESCRIPCIÓN

As a Customer Sucess Manager Corporate, you will be the person responsible for supporting our Corporate clients with their ODILO Unlimited Learning Ecosystem. You will create an employee learning plan based on the learning objectives of the company. Once this plan is created, you will ensure and lead the implementation of the plan and do the regular follow up with the client. Your mission will be to ensure that all employees take full advantage of their Corporate Unlimited Learning Ecosystem by implementing awareness, activation and engagement activities, such as the definition of campaigns, organization of contests or providing employee webinars among many others. As a Corporate Learning Coach, you will be the person in charge of implementing and managing ODILO's learning experiences.

Tarapacá, Camiña
31/03/2021
Reservado
Jornada Completa

REQUISITOS SOLICITADOS

Nivel educacional:
Experiencia:
2 años

Idiomas:
  • INGLES: (Lectura: Alto, Escritura: Alto, Hablado: Alto)

CARACTERÍSTICAS

Tipo de contrato:
Contrato indefinido
Nivel de Cargo ofrecido:
Profesional


Oferta de tipo práctica profesional: